...wiem, co mam do stracenia, i wiem, co mam do zyskania, decyzja nie trwa długo.
Mieczysław Karłowicz

niedziela, 22 lutego 2009

Forest Freeride na nartach Majesty

Za namową Grześka Dendysa (carvingsport.pl) wybrałem się razem ze znajomymi na Pislko. Dzięki Grześkowi miałem okazję pojeździć na nowych polskich deskach firmy Majesty.

Były to narty Majesty Lumberjack na sezon 2010 o wymiarach 155-120-145mm i długości 181cm.
Trochę więcej o nartach na filmie:
Moje wrażenia: REWELACJA!!! Narty stworzone do głębokiego puchu. Bardzo przyjemne, sterowne i stabilne. Idealne w dziewiczym śniegu trochę gorzej sprawują się w rozjeżdżonym śniegu. Jeździłem na 181 cm i podobnie jak Grzesiek, wolałbym dłuższą nartę (ok 190 cm). Jedno jest pewne - chcę taką nartę na własność :)



Na koniec krótki film z jazdy na Pilsku

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz